فایل 724

فایل 724

معرفی فایل های دانلودی
فایل 724

فایل 724

معرفی فایل های دانلودی

پاورپوینت الگوریتم کلونی زنبور عسل

پاورپوینت 65 اسلایدی و قابل ویرایش با موضوع الگوریتم کلونی زنبورعسل
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3016 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
پاورپوینت الگوریتم کلونی زنبور عسل

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

بخش هایی از محتوای پاورپوینت:

الگوریتم کلونی زنبور عسل

تاریخچه

اولین بار در سال ۲۰۰۵ توسعه یافت ؛ این الگوریتم شبیه سازی رفتار جستجوی غذای گروه های زنبور عسل است. در این الگوریتم، الگوریتم نوعی از جستجوی محلی انجام می دهد که با جستجوی تصادفی ترکیب شده است

زنبور در طبیعت:

کلونی زنبورها درطبیعت شامل منابع غذایی و زنبورها می باشد.

منابع غذایی:

۱- کیفیت منبع

۲- آسانی دستیابی به منبع

۳- فاصله از کندو

زنبورها:

زنبورها شامل سه دسته هستند.

۱- زنبور پیشرو: این زنبور مسئولیت پیدا کردن مواد غذایی جدید، شهد جدید و منابع را دارد.

۲- زنبورکارگر: به طرف منابع غذایی از پیش تعیین شده فرستاده میشود و موقعیت همسایه ها را نیز بررسی میکند.

۳- زنبورناظر: زنبوری که در کندو با دریافت اطلاعات منابع غذایی از زنبور کارگر و پیشرو منابع غذایی را برای جمع آوری شهد انتخاب میکند.

منابع متروکه:

منابعی که نیروی محاسباتی را به هدر میدهد و تلاش برای بهبود کارساز نیست.

این منبع بعد از چند بار برای بهبود یافتن و عدم موفقیت جایگزین میشود.

دو مفهوم مهم درالگوریتم کلونی زنبور عسل:

:Exploitation

توانایی پرورش پاسخ های فعلی برای رسیدن به پاسخ های بهتر

:Exploration

توانایی تولید پاسخ های جدید و متفاوت

و غیره…


پاورپوینت بازاریابی ویروسی

پاورپوینت 40 اسلایدی و قابل ویرایش با موضوع جذاب بازاریابی ویروسی
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1496 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
پاورپوینت بازاریابی ویروسی

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

فهرست مطالب:

ویروس

ویروس در بازاریابی

تاریخچه

بازاریابی ویروسی

دو بینش بازار یابی ویروسی

ویروسی ارزشی

ویروسی حیله ای

ویروسی حیاتی

ویروسی مار پیچی

ویروسی نا خوشایند

روش های انتقال بازاریابی ویروس

موانع برسرراه بازاریابی ویروسی

کنترل نام و نشان تجاری

رشد بدون نمودار( نگاره)

فقدان سنجش و اندازه گیری

تهدید روابط شخصی

ده روش موثر برای بازاریابی ویروسی

نتیجه گیری

منابع


پاورپوینت مفاهیم تکنولوژی

این فایل حاوی مطالعه مفاهیم تکنولوژی می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 43 اسلاید و قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2102 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43
پاورپوینت مفاهیم تکنولوژی

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

واژه تکنولوژی Technology در اصل ریشه یونانی دارد و از دو جزء Techne (فن و هنر) و Logia (شاخت علم) تشکیل گردیده که بر این اساس معنی تحت‌اللفظی تکنولوژی "فنشناسی" نامیده شده است

فهرست
تعریف تکنولوژی
تمایز تکنولوژی از . . .
مدل اجزای تکنولوژی
مدل چرخه عمر تکنولوژی
انواع تکنولوژی
مدیریت تکنولوژی
مفهوم شبکه‌ای تکنولوژی
مفهوم سطح کلان تکنولوژی


پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی جان براتون

پاورپوینت 85 اسلایدی و قابل ویرایش با موضوع مدیریت استراتژیک منابع انسانی از دید جان براتون
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 522 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85
پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی جان براتون

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

اگر قرار باشد یک شرکت جهانی با موفقیت عمل کند ، استراتژی ها در سطوح مختلف می بایست با هم در ارتباط باشند .
در طول نیمه ی نخست سده ی ما و حتی در اوایل دهه ی هشتاد ، برنامه ریزی (همراه با یار اجتناب ناپذیرش ، استراتژی) همواره واژه کلیدی ، هسته ی مرکزی ، سلاح تقریباًکفایی مدیریت "خوب" و صحیح بوده است . اما بسیاری از شرکت ها از جمله سونی ، زیراکس ، تگزاس اینترمنتس و شرکت های مشابه با یک برنامه ریزی رسمی ، منطقی و سیستماتیک حداقل بطور چشمگیری موفق بوده اند.

بعد از مطالعه و خواندن این متن شما باید بتوانید :
1- معنای مدیریت استراتژیک را توضیح دهید و یک شمه ای از چارچوب فکری آن را ارائه دهید .
2- سه سطح فرمولاسیون استراتژی را توصیف کنید و در مورد ارتباط بین استراتژی تجارت و مدیریت منابع انسانی نظر خود را بیان دارید .
3- دو مدل( الگوی) Human Resource management HRM استراتژیک ، مدیریت استراتژیک منابع انسانی ، مدل (الگوی ) مدیریتی و مدل ( الگوی ) مبتنی بر منابع را توضیح دهید .
4- در باره ی تم های گوناگون HRM استراتژیک در مورد دوباره سازمان دادن شرکت ، کار گروهی در محل ، اتحادیه های تجاری و رهبری ( مدیریت ) نظر بدهید .
5- در باره ی مشکلات روش شناختی سنجش ارتباط بین شیوه ی اجرای HRM و عملکرد سازمانی توضیح بدهید


پاورپوینت هدف های سازمانی واثر بخشی

این فایل حاوی مطالعه هدف های سازمانی و اثر بخشی می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 30 اسلاید و قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 976 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
پاورپوینت هدف های سازمانی واثر بخشی

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

یکی از شاخص‌های قضاوت و شناخت انسان‌ها، بررسی اهداف و خواسته‌های آنان است.

اهداف نمادهایی هستند که بیانگر مرتبه و درجه‌ی تکامل افراد است. لذت بخش‌ترین تجربه بشر در زندگی، دستیابی به اهداف مورد توجه وی و در نهایت کسب موفقیت در زمان معین است.


معمولاً افراد مایلند که در جهت حصول به اهداف از قبل تعیین گردیده تلاش نمایند از این رو اهداف سازمان محرکه های مهمی برای کارکنان و معیاری برای اندازه گیری کارایی آنان خواهند بود.

فهرست
-مقدمه
-تعاریف هدف
-انواع هدف
-ویژگی های اهداف
-تعاریف اثربخشی
-معیار های سنجش اثربخشی(معیارهای سی گانه)
-رابطه اثر بخشی و کارایی
-تفاوت اثر بخشی با کارایی
-مدل های سنجش اثربخشی
-عوامل موثر بر اثر بخشی
-نتیجه گیری
-منابع


پاورپوینت خلاقیت و آشنایی با تکنیک های آن

پاورپوینت 68 اسلایدی، قابل ویرایش و بسیار کارآمد با موضوع خلاقیت و آشنایی با تکنیک های آن
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2719 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 68
پاورپوینت خلاقیت و آشنایی با تکنیک های آن

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

فهرست
مفهوم خلاقیت
تعریف خلاقیت از دیدگاه سازمانی
نوآوری
رابطه خلاقیت – نوآوری و کارآفرینی
حل خلاق مساله
موانع خلاقیت
فرایند خلاقیت
تکنیکهای خلاقیت
تکنیک 6 کلاه فکری


پاورپوینت بازاریابی چریکی

پاورپوینت 23 اسلایدی و قابل ویرایش با موضوع بازاریابی چریکی
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1291 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
پاورپوینت بازاریابی چریکی

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

تغییرات با سرعت رخ می دهند و دستاوردهای پژوهشی در شرکتهای دانش بنیان نقش به سزای خویش را در جهت ارتقای کیفیت زندگی بشر و توسعه سطح رفاه جامعه و تحولات اقتصادی ایفا میکنند. مهمترین بحث در فرآیند تجاری سازی دستاوردهای این گونه موسسات توان حضور در بازارهای گوناگون کسب و کار و تمرکز بر بهبود کارایی و اثربخشی تلاشهای بازاریابی است

بازاریابی چریکی هر تماس کوچکی است که شرکت شما با هرکسی در جهان بیرونی دارد. هر تماس کوچک، یعنی فرصت های زیاد بازاریابی و این به مفهوم سرمایه گذاری مقادیر زیادی پول نیست

فهرست مطالب

بازاریابی چریکی را اینگونه معرفی میکنند

چه موقع به بازاریابی چریکی نیاز داریم ؟

اصول بازاریابی پارتیزانی

تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی

نتیجه گیری


پاورپوینت مبانی تحقیق در عملیات

پاورپوینت 41 اسلایدی و قابل ویرایش با موضوع مبانی تحقیق در عملیات
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 4591 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
پاورپوینت مبانی تحقیق در عملیات

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

•در جنگ جهانی دوم فرماندهی نظامی در انگلستان از گروهی از

دانشمندان دعوتی بعمل آورد تا در مسائل سوق الجیشی و تدابیر

جنگی مربوط به دفاع زمینی و هوایی این کشور مطالعه نمایند.

•هدف آنها تعیین موثرترین روش استفاده از منابع محدود نظامی بود.

•از جمله مسائلی که مورد بررسی قرار گرفت مطالعه کارایی بمب افکنهای نوع جدید و روش استفاده از راداری بود که به تازگی اختراع شده بود.

•تشکیل این گروه علمی به عنوان اولین فعالیت رسمی تحقیق در عملیات به شمار آمده است.

•نام تحقیق در عملیات ظاهراْ بدین مناسبت داده شده بود که این گروه به پژوهش در عملیات (نظامی) پرداخته بود.

•این رشته جدید تصمیم گیری از آغاز به عنوان رشته ای شناخته شده است که اطلاعات علمی را از طریق تلاش گروهی متخصص در نظامهای مختلف به منظور تعیین بهترین نحوه استفاده از منابع محدود به کار می گیرد.

•نتایج امیدبخشی که توسط گروههای تحقیق در عملیات در بریتانیا به دست آمده بود فرماندهی نظامی ایالات متحده را بر آن داشت تا فعالیتهای مشابهی را شروع نماید.

•از فعالیتهای موفقیت آمیز گروههای آمریکایی می توان مطالعه مسائل پیچیده تدارکات نظامی، ابداع الگوهای جدید پرواز، طرح مین گذاری دریا و استفاده موثر از وسائل الکترونیکی را نام برد.

•پس از جنگ موفقیت گروههای نظامی توجه مدیران صنعتی را به خود

جلب کرد.

•اینان در جستجوی راه حلهایی برای مسائل خود بودند که بر اثر وارد

شدن تخصص شغلی در تشکیلات تجاری روز به روز حادتر می شدند.

•زیرا با وجود این واقعیت که اصولا مشاغل تخصصی برای خدمت به

هدف کلی یک سازمان به وجود می آیند، اهداف فردی این مشاغل

ممکن است همواره با مقاصد آن سازمان سازگار نباشند.

•این وضع منجر به مسائل تصمیم گیری پیچیده ای شده است که نهایتا سازمان تجاری را مجبور نموده تا درصدد استفاده از موثرترین روشهای تحقیق در عملیات برآیند.

•اگرچه پیشگامی تحقیق در عملیات به عنوان یک نظام جدید با بریتانیای کبیر بود چیزی نگذشت که رهبری این رشته به سرعت در حال رشد را ایالات متحده به دست گرفت.

•اولین تکنیک ریاضی در این رشته که مورد قبول همه قرار گرفت و روش سیمپلکس برنامه ریزی خطی نامیده شد در سال ۱۹۴۷ توسط ریاضیدان آمریکایی جورج. ب. دانتسیک به وجود آمد.

•از آن به بعد با تلاشها و همکاریهای علاقه مندان در موسسات علمی و صنعتی تکنیکها و کاربردهای جدیدی پدید آمده اند.


پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی

پاورپوینت 33 اسلایدی، قابل ویرایش و بسیار کاربردی با موضوع عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2701 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

فهرست مطالب:

عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه

—پیامهای اطلاعاتی

پیامهای آزار دهنده

تبلیغات بدون اجازه

اعتبار

محرکهای پیام

پیامهای سرگرم کننده

شخصی سازی

جلب اعتماد

تحقیق در ایران

بازار یابی ویروسی

بازار یابی ویروسی و عصبی

بور

تئوری فیشباین

تئوری دیویس


پاورپوینت برنامه ریزی الکترونیکی

پاورپوینت 16 اسلایدی و قابل ویرایش بسیار زیبا در ارتباط با موضوع جذاب برنامه ریزی الکترونیکی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2554 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
پاورپوینت برنامه ریزی الکترونیکی

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

مقدمه ای بر برنامه ریزی الکترونیکی

•برنامه ریزی بازاریابی باید منطبق بر اهداف کلان سازمانی باشد و برنامه های بازاریابی الکترونیکی باید با برنامه های بازاریابی آفلاین و سنتی یکپارچه شوند.

• در یک کسب و کار سنتی ، یک برنامه کلان سازمانی یا کسب و کار ، سیستم ها ،رویه ها، منابع و ساختار را تحت پوشش قرار میدهد در حالی که برنامه بازاریابی ، فروش ، توزیع، ارتباطات و تحویل محصول یا خدمت را پوشش می دهد.

•برنامه ریزی ها کوتاه مدت و بلند مدت هستند

•برنامه ریزی بلندمدت بر سه ناحیه تاکید دارد:

•شناسایی زود هنگام تغییرات قابل توجه در محیط کلان

•توسعه و پیشنهادهای ارزش ارتباطی برای مشتریان خدمات آنلاین

•تعریف زیر ساخت های فناوری و معماری های پایگاه داده

فهرست مطالب:

مقدمه ای بر برنامه ریزی الکترونیکی

مدل برنامه ریزی SOSTAC

تحلیل موقعیت

تحلیل داخلی (درون سازمانی)

تحلیل خارجی (برون سازمانی)

اهداف

استراتژی

تاکتیک

اقدامات

کنترل

منابع